SusiKathy

Wednesday, April 09, 2008

悠長假期

放左好耐假lu......

自從同亞哥反左面之後,我就冇再理屋企既事,從前屋企大小事項都系我一個人做晒,聯絡人啦,喜慶事項安排啦,所有文件事項啦,屋企大小電器維修啦 (安排師父上尼整啫,唔系我自己整) ..... 咩都系我,近尼幾個月,我掂都冇掂過。

青商又冇乜啦....

朋友聚會- 近尼幾個月,只系做參加者,唔會做聯絡人或攪手,只系靜靜參加,唔滿意都冇怨言,因為唔系自己攪就唔好比咁多意見,但好樂於做一個參加者。

而男朋友呢..... 以前我自稱系一個獨立女性,所以成日都自己照顧自己,加上要求又高,連男朋友既野都要照顧埋..... 所以成日都覺得自己命苦,好忙好辛苦咁,依家..... 男朋友唔鐘意我獨立,死都要照顧我..... 咁唯有享福,咩都唔做,齋煮飯。

近日諗番,其實辛唔辛苦,系睇自己既做化,以前我要求太高,見人地做得唔好,就不如自己做番,唔洗等唔洗煩,所以攪到咩都攬晒上身,好辛苦。

依家,放手比人攪,唔會對別人要求咁高,所以可以安心交比人做,自己就多左好多時間享受生活。真好﹗

多謝梁生﹗多謝亞Mer、何太、亞田、糖糖﹗

0 Comments:

Post a Comment

<< Home